En fantastisk vän.

Idag har jag skrattat massa, slutat tidigt, fikat en god fika med emilia och spenderat 90% av dagen med tjejen här ovanför.
Inte vilken tjej som helst, utan en av de mest fantastiska tjejerna som finns och min bästa vän! Vad skulle jag göra utan dig?! ♥

Imorgon kanske jag & mamma ska hitta på något super spännande, men det vet jag inte säkert förrän imån ;-)
Och efter det ska jag ha myskväll med Johan, på söndag blir det plugg, plugg och plugg. Ha det så himla bra!
Publicerat i Livet
#1 / / emmy:

du är bäst. bäst bäst bäst <3 utan dig skulle allt vara betydligt mycket gråare, tack för att du är du! hihi puss

Svar: I löv you very much <3 du sätter färg på mina träd... Ha:3
/ Emma

#2 / / FannySimonsson:

svar: visst är dom! hihi!

så fina bilder! :D

#3 / / EMMAWHO:

Så fina! :)

Svar: åh tack sötis!
/ Emma