Ny vecka på gång.

här får ni en liten bild på min fina brorsson. 1 dag gammal på bilden & imorgon blir han redan 2 veckor! sjukt.

Hej på er mitt i höstrusket. 

Imorgon börjar skolan igen efter en ganska konstig helg. I fredags var alla lektioner inställda och då var jag & mamma en snabbis i jkpg, sen sov jag med johan till lördag då vi åkte in till skolan o var där hela dagen och kvällen pga 20års jubileeumet estet firade och vi hade konsert. Sen idag har vi firat min brors tjej Carolina hos dom, så har vart en mysig helg men inte mycket vila. 

Trots att skolan satt igång efter lovet och helgen är slut så känns det ändå rätt behagligt att veta att det här året behöver jag inte vara avundsjuk när våren och sommaren kommer, för iår är det ÄNTLIGEN min tur att ta studenten. Äntligen min tur och jag är så förbannat stolt över att jag inte gav upp trots att jag grät mig igenom varenda natt i 1an och var deprimerad och förbannad mestadels av 2an. Nu kan jag känna att jag kommer komma ur starkare ur det här, jag bara vet det. 
Ha det så bra tills vi hörs igen ♥

Publicerat i Livet
#1 / / Felicia:

Men gusiken så söt! :D

Svar: Visst är han! :)
/ Emma