Long time no see.

det här köpte jag i klädväg i ullared igår: ett par jeans-leggins, en tröja, 2 bh:ar, en pyjamas & träningskläder. 

Var ett bra tag sedan jag tittade in och skrev här nu. Har en hänt en del sen dess faktiskt. Har varit och kollat på hungergames 2 med Emmy i onsdags, nu i helgen filmade jag och johan en del till vårt projektarbete, igår var jag som sagt i ullaredd med mamma, mormor och min syster och framförallt: har bokat en resa till Lanzarote med Emmy! Vi åker på fredag och det ska bli så otroligt fantastiskt att det äntligen blir av.
Så nu packas det för fullt här hemma, köpte min allra första egna resväska igår på ullared, superfin :-) Första resan jag gör utomlands utan mamma, känns konstigt och lite läskigt men mest spännande, hoho. Hoppas på fint väder och en mysig upplevelse.

Får se om jag hinner uppdatera något innan vi åker, annars får ni ha det så himla bra här hemma!
Publicerat i Livet
#1 / / Utanlikhet - Inte som alla andra:

Ha det grymt!!!

Svar: taack!!! det hade jag :*
/ Emma

#2 / / Johanna - A dream as a model ♥:

kul med lite nytt :D

Sv: Tack :D

#3 / / ida foto. ♛:

fint!

Svar: Tack!!
/ Emma