Lite babbel.

fina flax en oktoberdag iår.

Söndag återigen, tiden går ganska fort när man tänker efter ändå. känns som det var söndag nyss.
 
I veckan som gått har jag fått min allra första riktiga massage och det var så otroligt underbart. Så skönt att bli sönderknådad, haha. Iförrgår hade jag en spontan myskväll med min älskade Emmy och igår var jag och johan en sväng i jönköping och filmade lite till vårt projektarbete och hade myskväll. Idag var familjen här på middag & nu sitter jag och kollar på film och slappar. 
Imorgon börjar en ny vecka med allt vad det innebär, känns ganska tungt.. särskilt alla tidiga morgonar.. men men, ha det så bra!
Publicerat i Livet
#1 / / Agnes Bjurek:

ÅH, vilken helt underbar bild!

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#2 / / Matilda:

SV: Tack! (: Ja, verkligen :/

#3 / / Amanda [SPONTAN]:

Fin bild :)

Svar: Tack!! :)
/ Emma

#4 / / Alice:

Härligt med massage! :)

Svar: Ja helt underbart!
/ Emma

#5 / / sandija-döv-adopterad-fotografi:

söööt häst!

Svar: hihi visst är han! :)
/ Emma