Sommarlängtan

här är min nya bikini som kom hem för någon vecka sen. såå glad. den kommer bli välanvänd i sommar kan jag tala om! längtar.

Igår var jag med Johan som sagt, vi kollade på filmen "the impossible", blev faktiskt lite besvikna. var inte alls så bra som vi trott den skulle va.
Idag står det endast plugg, plugg och plugg på schemat. Har 2 inlämningar till onsdag som jag inte börjat med, blä.
Men innan jag börjar ska jag titta på ett avsnitt av 90210. Ha en fin dag! 

- emmalotta. ♥
Publicerat i Shopping
#1 / / Ackelina ★:

Snygg bikini :)

Svar: taack! :)
/ Emma

#2 / / Clara:

snygg, vart köpte du den?

Svar: taack! :) bubbleroom :)
/ Emma

#3 / / Sara:

Så fin!

Svar: åh tack!
/ Emma

#4 / / Amanda:

Vilken härlig bikini!

Svar: åh tack! :) :)
/ Emma

#5 / / emmy:

så fin!!
hur går det med plugget? ;)

Svar: det går... BAJS. har iaf börjat med religionen :( självdå??
/ Emma