Mysfeeling

Godkväll alla fina.

Jag ligger i min soffa med tända ljus och tittar på gossip girl. Knappt tittat på det på hela veckan så njuter.
Är så skönt att det är fredag, behövde verkligen komma ifrån skolans väggar.
(vill dock säga att jag tycker om dig så himla mycket emmy, tack för att du är du. ♥ tryck på hennes namn. fet länk)
Ha en fin kväll, för det ska jag ha!
Publicerat i Livet
#1 / / Cajjo:

Åh vilka fina bilder!! :)
Vad heter typsnittet du har på rubriken? Snyggt var det! :)

Lust att göra bloglovinbyte? Kram!

Svar: åh tack så jättemycket! helt ärligt har jag glömt bort det, gjorde något speciellt med någon kod. var jätte längesen! men kommer jag på det kan jag skicka det :)
/ Emma

#2 / / emmy:

åh vad söt du är hihi <3 tycker om dig med ska du veta! krrrram

Svar: hihhi <3
/ Emma