En kylig mars eftermiddag

tröja trend house
jeans jc 

Lyckades lämna in båda inlämningarna sent igårkväll, känns skönt. 
Fick dock reda på att vi ska ha tal nu i svenskan, ångesten är total, på riktigt jag mår så dåligt över det..
men jag ska fundera lite över hur jag ska göra med det.. usch. 

Helt sjukt kallt ute idag! när ska det bli vår egentligen?! 
Publicerat i Dagens
#1 / / emmy:

den tröjan var as snygg och passade jätte bra på dig! (skulle sagt det i skolan men glömde det typ hela tiden haha...) :33
och talet VET jag att du kommer klara kanon, tror du oroar dig i onödan hihi <3

Svar: åh va du är snäll!!!! :') jag vet inte det, låg och lipade nyss haha :( men ska fråga åsa imån om det påverkar mitt betyg om jag gör det för en mindre grupp.. för vill behålla mitt B men jag får sån sjuk ångest verkligen.. bajs. du är söt <3
/ Emma

#2 / / dzenita:

den tröja är riktigt fin! fanns den i andra färger?
/kram

Svar: tack gose!! ja den fanns i svart också! :) kramis <3
/ Emma

#3 / / LORISSA LOVEBOMB:

sv: TACK, de är faktiskt en sponsorgåva :D

Var bor du någonstans?

Svar: jaså okej! :) jag bor i småland, vadådå ?:)
/ Emma

#4 / / Filippa Wallin:

Snyggt! Älskar stilen! Kram på dig tjejen!

Svar: tack så mycket sötis!
/ Emma

#5 / / Emelie♥:

Väldigt fin tröja! Och fina bilder :)

Svar: åh, tack så mycket! :)
/ Emma