Chikaboom

kollar man i vårt köksfönster så känns det som vår..

men kollar man ut så förstörs den bilden ganska omedelbart. så trött på kyla och snö. främst kylan..
Nu ieftermiddag ska jag skriva klart mitt tal och försöka få bort migränen jag fått som vägrar släppa..
Jag längtar tills morgondagen är över och talet är gjort. ska hålla för en liten grupp men känns sjukt jobbigt ändå..

För övrigt har Gyllene Tider släppt 2 låtar från sitt nya album idag. Var rädd för besvikelse men kan man någonsin bli besviken av per gessle?
Svar: Nej. Här får ni dom. Bara för att dom är bäst. Ni måste lyssna, bara så ni vet. Längtar så sjukt tills sommarn då jag får se dom!!

Publicerat i Livet
#1 / / basebollivet.blogg.se:

Fina bilder, älskar påskliljor.

Svar: åh tack så mycket! jag med :) :)
/ Emma

#2 / / emmy:

talet kommer gå suuuuper bra! lovar, hihi

Svar: bajs. jag hatar att prata. tur att det är för liten iaf, hela klassen hade jag dött av. :o kramis
/ Emma

#3 / / cassandra gigel:

sv; tack :D
detsamma!