Att längta tillbaka

sommarstunder att längta efter. 

Nu vill jag sola, äta glass, sitta och kolla på solnedgången i bara shorts och njuta. åh vad jag längtar! "bara" 88 dagar kvar nu. 
Publicerat i Livet
#1 / / emmy:

åååååh... sommar!♥♥

Svar: åååh så underbart. ska vi tumma på att ha en sola-tills-vi-stupar dag ihop i sommar? ;)
/ Emma

#2 / / Victoria:

Underbara bilder! :)

Svar: tack så mycket! :)
/ Emma

#3 / / ▲ K O M P A K T .nu ▲ ( Felicia ):

Härliga bilder! och riktigt snygg blogg :D

Svar: åh tack så jätte mycket! :)
/ Emma

#4 / / FannySimonsson:

svar:ååh tack!:D det är ju mor och dotter på bilden ;)

sofie har ju löshår på de bilderna, visst syns det inte?? aslikt!! :))

#5 / / Dennis:

Åh! Du torterar mig med dessa bilder! x)

Vill ha sommar och värme nu!!

Svar: haha jag torterade mig lite själv med... jag meeed!!
/ Emma

#6 / / Pouline:

sv: tack så mycket! xx

#7 / / ˟ Photospiration:

Svar: Tackar, det var det verkligen! :)

#8 / / basebollivet.blogg.se:

Helt underbara bilder.

Svar: åh tack så mycket.
/ Emma

#9 / / tove:

ååååh så härligt!

Svar: jaaa, eller hur!!
/ Emma

#10 / / julia:

Vilka härliga bilder!

Svar: tack så mycket!! :)
/ Emma

#11 / / Tess:

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

Svar: ja visst gör det!! kramis
/ Emma

#12 / / Photography by Lovelyeverafter:

Åh va härliga bilder! Vill ha sommar nuuu :)

Svar: åh tack! jaaa jag med!! :)
/ Emma

#13 / / EVELINA:

Härligt somriga bilder som verkligen får en att längta till sol och värme!

Svar: eller hur! tack så mycket!
/ Emma