Veckan som gått

fina, fina hanna och sibbe på sin bal i torsdags. ♥

Ojoj, det var längesen jag skrev här! Kan berätta en kort sammanfattning av veckan som gått.
I måndags klippte jag mig och sjöng för mormor som fyllde år. Pluggade när jag kom hem också.
I tisdags och onsdags var jag i skolan hela dagen och kvällen för vi hade konserter för allmänheten, lite drygt men ändå.
I torsdags hade jag min piano tenta och fick C!! så nöjd, var super nervös och övat som en galning.
När det var klart åkte jag & johan till jönköping och kollade på min fina bästa vän som gick balen, så vacker!
Och igår var det friluftsdag & då hade jag o emmy valt ridning, var mysigt! Sen på kvällen kollade jag på balen i gnosjö och åkte vidare till gislaved där jag umgicks med emmy och lyssnade på massa musik, även johans band.

Jag var dödstrött inatt och somnade direkt och sov till sent idag, den här veckan har vart fullspäckad och jag förtjänar verkligen helg.
Ikväll kommer johan hit en stund, ni får ha det så bra tills vi hörs igen!! btw, det är 1 juni idag, KAN NI FATTA DET?! (den som orkade läsa allt får en kram typ, haha)
Publicerat i Livet