Sommar

5 bilder från i lördags. hönorna ba "AAAHHH har du med dig något gott kanske?!?"
(hon som knappt har några fjädrar där bak kom till oss för någon månad sen med 2 andra från ett hönseri, därför ser hon ut som hon gör, den vita är drygt 11 år gammal och har bott hos oss hela livet och tuppen (gösta) köpte vi för en månad sen med)


Jag är så lättad just nu. Har inget mer i skolan att göra.. inte vad jag vet om iallafall haha. Har bara lite resultat att få reda på osv.
Känns nästan konstigt att kunna lägga sig och kolla på ett avsnitt 90210 utan att få dåligt samvete för det finns något annat man BORDE göra.
Kort vecka denna veckan med, så himla skönt. Ni får ha det superbra tills vi hörs igen!

För övrigt har jag suttit o kört vår gräsklippare för första gången, var stört kul!!
Publicerat i Livet
#1 / / lovisa:

superfina bilder!!:)

sv; Jag vet att parken zoo fick jättemycket skit om sig förra året men jag känner flera som jobbar där och det fanns anledningar bakom det som togs upp, man har inte avlivat djuren bara för att. fast jag vill inte försvara dem för det var väldigt mycket hemskt man fick se! :(

Svar: tack så mycket!! :)jaha okej..
/ Emma

#2 / / emmy:

åh så härliga och fina bilder hihi!
och alla djuren var typ över-söta :3

Svar: hihi tack sötis!! ja visst är dom!! :D
/ Emma

#3 / / frida:

ååh, den första bilden är så himla fin! de andra är ju också fina, men den var lite extra fin ;)

Svar: åh tack så jättemycket sötis! :)
/ Emma