I LOVE YOU.

Imorgon har vi skolavlutning, jag och emmy ska sjunga en låt ihop. är jätte nervös men vi klarar det tillsammans!

Det är helt sjukt egentligen, imorgon går jag ut 2an i gymnasiet. Och iövermorgon tar min bästa vän studenten. Hur sjukt är det inte? När blev vi så gamla? Jag minns första gången vi pratade. Jag gick i slutet av 6an och du 7an, jag minns första gången vi kramades (vi hade bestämt att göra det när vi möttes i skolan när jag började högstadiet, haha så töntiga) och första gången vi var och vi knappt vågade prata. Kommer ihåg när vi satt på busshållsplatsen och skrek "ska vi hoppa på bananen?!?". Jag kommer ihåg när vi åkte moppe i kolmörker och as kyla mitt i natten från gnosjö. Jag kommer ihåg när vi inte var vänner på ett år och jag aldrig har känt mig så ensam som då. Jag kommer ihåg första gången vi sov över efter att vi blev ovänner när vi blivit vänner igen. Vi sov över två nätter och dygnade och lyssnade konstant på "mario kart love song" hela natten. (min favoritlåt sen dess) Jag kommer ihåg när vi var på liseberg och flume riden helt plötsligt stannade innan stupet och du började nästan gråta och mamma blev så orolig. Jag kommer ihåg alla nätter vi legat och pratat. Alla nätter jag kliat dig på armen och du lovat att klia tillbaka men du alltid somnar men att jag tycker om dig ändå. Alla gånger jag gråtit ut i din famn för du finns alltid där när jag behöver dig. När du kom 2 sekunder efter robin gjorde slut och kramade mig. När jag kommit till dig mitt i natten och somnat i en kram med dig. Kommer ihåg alla gånger vi badat, alla gånger vi skrattat, alla gånger vi kollat på bio. Jag kommer ihåg alla foton vi tagit, alla tårar vi gråtit, alla gånger vi sjungit ihop på sommar & julshower, jag kommer ihåg hur vi sa att "kärleksvisan" var vår låt. Jag kommer ihåg alla gånger jag saknat dig för du bott så långt bort. Jag kommer ihåg hur glad jag vart varje gång jag tänkt på att jag har dig som min bästa vän.

Jag är så stolt över dig och att du klarat av 3 år i gymnasiet. Jag är så stolt över att ha dig som min älskade älskade vän. Du är så fantastisk inifrån och ut. Du finns alltid där, du förstår mig allra bäst, du har sett mig som den stördaste i världen men du vill ändå va med mig. Du tycker om mig för den jag är och du är den jag vänder mig till. Utan dig är jag ingenting. Du har varit min bästa vän i 4 år och du kommer alltid alltid ha störst plats i mitt hjärta. Du är min andra halva och jag vill aldrig förlora dig. Älskade Hanna Ingrid Madelene Glaad, du är den finaste tjejen som finns. Iövermogon kommer jag stå och se dig springa ut och jag kommer krama dig och vara så fruktansvärt stolt. H+E=forever. I LOVE YOU. glöm ALDRIG det. ♥ Massa grattis i förskott till studenten stora tjejen!!! 
Publicerat i Livet
#1 / / FannySimonsson:

Åh så fin text! Nästan så jag trodde du skrev till mig haha!

Svar: taack! haha!! ;)
/ Emma