Summering av min fantastiska helg

runt halv2 rullade bilen mot halmstad i fredags och jag, emelie, mamma & sofia taggade rejält i bilen och lyssnade på den nya cdn. 


jag och emelie bosatte oss i kön runt 4 och var riktigt långt fram, så nice! efter en stund kom mamma och sofia med mcdonalds mat.

till slut kom vi in och helt sjukt vad långt fram vi hamnade, så sjukt underbart. i väntan på kungarna kom linnea henriksson. väldigt skum tjej det där.. världens konstigaste kläder och knasigaste dans + mumlande. nä det blev mest instagram tittande under hennes konsert och lite slumrande. #ochlitefotbilderpådet

till slut sa hon att "nu är det dags för min sista låt" och jubel utbröt på marknadsplatsen. haha, lite fult.. och så blev det lite till väntan bland skrikande fjortisar men vi var glada ändå. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

sen till slut kom han: mannen, legenden, kungen av svensk musik. Per Gessle!! Gyllene tider är det bästa bandet genom tiderna LÄTT. Jag var i extas hela kvällen. 100 minuter kändes som 15 och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag hoppade så mycket så jag fick håll, svetten rann över hela mig och jag skrek mig hes. Men det var det värt. Det var det bästa jag vart med om. Sån total lycka så pass länge och påträngande. Jag ville aldrig lämna marknadsplatsen. Aldrig lämna alla människor runt omkring mig som också kunde alla låtar och som skrek och hoppade med mig. Jag mådde perfekt. Att se den artisten man tycker om mest med massa andra lyckliga är fantastiskt. Känns helt overkligt att jag fick uppleva det, är så tacksam. jag vill på allvar åka på alla konserter med dom i sommar.

efter konserten följde jag med elin, sara o deras mamma till deras stuga i haverdal o åt god kvällsmat och somnade i friggeboden med elin efter några timmars snack. vaknade upp av att jag badade i svett då elin glömt stänga av elementet, inte fullt så mysigt. efter lite frukost, promenad och solande så kom johan och hämtade mig och vi åkte mot gullbranna. där träffade vi emmy och johan direkt. efter lite prat så gick jag och emmy ner till stranden och myste.

och myste och myste. traskade runt och hade det allmänt bra tillsammans. träffade johan x2 ibland och så.

sen bestämde vi oss för att äta pizza. det tog typ 40 minuter att få den där himla pizzan som inte var så himla stor så vad dom gjorde i köket förstår vi inte. vi lyckades tappa bort våra pengar och våra sittplatser blev snodda under den här tiden. dock vart pizzan god så slutet gott allting gott. sen var vi på gudstjänst på kvällen och la ner våra små huvuden runt 02.30 på kudden och delade på en smal liten madrass. jag hade min rumpa på den och emmy sitt huvud, resten var utanför på marken haha.. när vi vaknade så svettades vi som idioter. men jag sov gott ändå!! 

när vi hade vaknat idag gick vi och köpte frukost, det var gott eller vad säger du emmy? haha. sen begav sig emmy hemåt med sin skjuts och jag hade tur att få åka bil istället för tåg med sötprutten här ovanför. vi var en liten stund när vi kom hem o sen sa vi adjö för en vecka. för imorgon åker jag till ÖLAND.

Jag, mamma, mormor, pyret (mormors katt), alice (vår hund) och theo (min hamster) packar in oss i bilen imorgon någon gång och beger oss till stugan. Ska bli riktigt skönt och mysigt! Jag kommer inte uppdatera något på hela veckan, kanskeee kommer något tidsinställt men annars hörs vi igen när jag kommer hem. Ni får ha det bäst.

Jag vill tacka alla som gjort den här helgen så underbar. Fredagen var den bästa dagen i mitt liv då jag fick vara så lycklig och se gyllene tider, det glömmer jag ALDRIG. Feett långt inlägg, men så blir det när man inte uppdaterar på ett tag! puss och kram skumbanan
 
Publicerat i Livet
#1 / / emmy:

Det var mucho trevligt alltihopa!! Och väntan på maten, sovplatsen och frukosten var ju lätt det bästa på hela helgen! Eller, inte... Hihi nej men till slut fick vi ju både mat och sittplats, och vi kunde ha sovit värre och frukosten var rätt så mysig i solen o allt. :3 Det får vi göra om, tänkte jag säga, men blir lite svårt typ med tanke på att gf bara är en gång per år typ, men nåt liknande får vi minsann göra typ hihi typ typ :D
Ha det bajsbra på Öland! Och bäst för dig att du gör lite tidsinställda inlägg/bloggar där, annars.....
Hihi kraaaam och tack för dessa dar :))))))<3

Svar: IHIHIHIHIHIHHIIHIHIH DU ÄR BÄST <333 hade det jätte bra med dig gosis!!! :))))
/ Emma