Under ytan finns det så mycket mer att se

en bild jossan tog på mig förra helgen, hon är så duktig!


Nu är det äntligen helg! Har inte uppdaterat för har vart helt slut när jag kommit hem från skolan.
Imorgon ska jag vara med min Johan, för då firar vi 1 år redan ♥ ska kanske kolla på bio annars ska vi bara leka.
Nu ska jag sätta mig framför någon film och mumsa på jordnötsringar. 
Hoppas ni har det kanon!
Publicerat i Livet
#1 / / Anonym:

fin bild:)

Svar: tack!! :)
/ Emma

#2 / / josefine:

pluttis!♥ du e söt!

Svar: DU e söt ♥
/ Emma

#3 / / Josefine Svärd:

Hejsan!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig?
Jätte härlig design föresten!

#4 / / A:

Hälsa din kompis att bilden var jättesnygg!!

Nu är vinnarna av "Veckans blogg" för vecka 2 dragna. Två stycken awesome bloggar vann en länkning och jag tyckar att du ska kolla vilka de var (kanske var det du..?) i inlägget som du hittar här:
http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-v-23-2.html
I det inlägget finns även möjlighet att anmäla sig till nästa veckas "Veckans blogg"!

När du ändå är inne på min blogg så kan du ju passa på att lämna en kommentar om vad just DU skulle vilja se för önskeinlägg i detta inlägg: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/o-som-i-onskerubrik-2.html

Varma kramar, Amanda

#5 / / dzenita:

gillar att läsa din blogg! jättebra! <3

Svar: ååh tack gullis!! <3 tycker du ska skaffa en modeblogg, du e så snygg!
/ Emma