Vårkänslor i februari

Idag skiner solen på Solbacken och alla våra djur njuter för fullt. 
Hästarna står i solen och njuter, hönorna är ute och spatserar, vovven vill ut hela tiden och min tjocka katt.. ligger inne och sover. 
Haha nej men måns är en livsnjutare på sitt sätt och tycker nog fortfarande det är för kallt ute.. 

Jag sov ut ordentligt idag iallafall och vaknade halv 12, åt frukost och gick sedan ut och tog lite kort på sötnosarna som var ute.
Idag är det en slapp dag och ikväll är det äntligen melodifestivalen, det ska bli så najs! :-)
#1 / / AW-Fotograf:

Hej! Jo jag har fixat den bakgrunden till henne i en gammal design när jag gjorde de gratis! Och det är faktiskt upp till henne om hon vill att du har en lika eller inte! Jag kan inte säga något om det, om hon inte vill ge bort den så kan jag inte göra något åt de :p Sen så har jag inte den kvar på min dator sen jag bytte upp mig till en ny så de är bara hon som kan ge dig den ^^

Svar: aha okej! tack så mycket! :)
/ Emma

#2 / / emilia:

hoho jag är ditt samvete you know! (;