The last part

Sälen 2013 del 3.

lite bilder från när vi åkte på fredag eftermiddagen efter vi vart i toppstugan och värmt oss.

jag, mamma och sofia försökte ta lite snygga kort när vi åkte på kvällen.. det gick sådär haha.

på fredagskvällen åt vi tacos och hade myskväll.

På lördagen tog jag inga bilder alls, hade inte med mig kameran i backen på hela dagen för det var lite mulet och blåste rätt rejält.
Men vi hade det jätte bra ändå och åkte mycket, jag prövade även på sebbes snowboard på kvällen.
Var så sjukt svårt! men lite roligt ändå haha, johan fick hålla i mig typ.. 
På lördagskvällen gick vi ut och åt as god middag + creme brulée till efterätt, sååå himla gott.  
Vi åkte från stugan typ 10 på monnen på söndagen och kom hem runt 18 tiden trötta och belåtna.
Var en superbra helg och ett oförglömligt minne! tack till er som var med ♥

- emmalotta. ♥
Publicerat i Resor
#1 / / Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥:

Hej! Tycker du om våran fina Loreen Talhaoui? Isåfall kanske du skulle gilla min blogg som handlar just om henne :) Du hittar den på: http://loreen.blogg.se/ 



Ha det bäst, kram! ♥

#2 / / Emma :

Sv: tack så jättemycket!! :)

#3 / / BelleBoo:

Åh va härligt det ser ut :). Verkar som ni haft det bra!

#4 / / nora♥:

åh, låter jättehärligt! :)

Svar: jaa det var det verkligen ihhi! :)
/ Emma