En solresa bokad

 
bilder från vingresor.se

Nu i veckan bokade min familj + en till familj en resa till Kreta i september! 
Här ovanför är lite bilder från hotellet vi ska bo på, så himla underbart. stranden ligger 10 m från hotellet med, as nice. 
Vart på Kreta en gång innan, älskar grekland, det är så mysigt!
Längtar så sjukt mycket, hade velat åka nuuuu och komma bort lite!! men jag får hålla ut några månader.

Igår var som sagt johanx2 + emmy här, var jätte mysigt. Ikväll ska jag en sväng till måmo annars blir det att försöka plugga, hare bra!
Publicerat i Livet
#1 / / Maja (fotoblogg):

Sv: Tack så mycket! Åh, vad härligt. Har själv bokat en också. Ska till sardinien i sommar så blir härligt! Ha en fortsatt trevlig söndag! :D

Svar: åh va härligt!!! :D
/ Emma

#2 / / ♥ LIVELY ~twinflowers~:

Åh vad avundsjuk jag blir!

Svar: åh jag längtar så! men vi får hoppas den svenska sommarn blir fin med!
/ Emma

#3 / / JB - fotoblogg:

Åh vad roligt med Kreta!

- Tackar! :)

Svar: jaa det är så fint!
/ Emma

#4 / / rebecca:

svar: åh, tack så mycket!

#5 / / Rebecca:

härligt!

Svar: ja verkligen!! :)
/ Emma

#6 / / FannySimonsson:

svar: jaa, visst är det! helt kär. och scones är jag också kär i..! hähä.

ååh fy va kul! vill också utomlandzzzzzz!

#7 / / Y A S M I N E:

Åh va mysigt! Vill också utomland!


Svar: ja det ska bli jätte mysigt! :)
/ Emma