Alla♥dag

Fick rosor, noblesse och ett vaniljhjärta av min älskade johan igår. så himla fint.
Fick även en fin blomma, ett kort och ett vaniljhjärta av mamma, hiho.

Alla♥dag är en fin dag, kärleken förtjänar en egen dag tycker jag! 
Publicerat i Livet
#1 / / ▲ Lina | fotoblogg ▲ :

SV: Tusen tack, desamma! :) Åh, tack! Haha, jag är perfektionist, vilket är extremt jobbigt, blir missnöjd och besviken på mig själv om jag inte har A... ;)

#2 / / ERIKA ENROTH:

Tack så mycket!! =)
VIlka fina blommor å Noblesse, va gött!

#3 / / ★ E D I T H ★ :

Gulligt! ^^
Allt bra idag?
Kraaam! ♥

#4 / / ella&malin - foto och vardag:

sv; tack detsamma! :)

#5 / / FannySimonsson:

svar: tro mig, det var det!!

ååh, va sött! :):)

#6 / / ALIZZ:

Sv: tack så mycket! Din är också jätte fin! :)

#7 / / Nikki's fotoblogg:

sv:Tack dsm! :D

#8 / / aina [fotoblogg]:

sv; hahah åh tack så jättemycket! :)

kraam

#9 / / ♫♪ sandra T:

nice!

Svar: eller huur! :)
/ Emma

#10 / / Louise:

Åh så gulligt!

Svar: hiiihi tyckte jag med! :)
/ Emma

#11 / / ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!:

ÅH mys!<3