93 bilder av kärlek

Igår kom mina efterlängtade foton hem till mig, 93 stycken för att vara exakt!
just nu sitter nästan alla uppe på väggen, men har inte hunnit med alla än, tar ganska lång tid ändå. 

I förrgår pluggade jag med Emmy och efter det hängde jag en liten stund med Jenny. ♥ 
efter det hände det en chock upplevelse på bussen hem.. usch!
Idag har vi vart på Isaberg med skolan, åkte lite med johan o chillade, hoho. 
Imorgon har jag mitt bajs-religion prov som jag pluggat på en del, känner att det inte kommer gå bra.. :-( 
Sov gott hörni! snaaart är det sportlov! 
Publicerat i Livet
#1 / / Josefine:

Visa bild på det du satt upp?? :)
Vad hände på bussen sötis? Kram<3

Svar: jaa när det är helt klart, är inte klart än hihi :3 kan ta det på sms, puss! <3
/ Emma

#2 / / Varissa:

Fin blogg! spana gärna in min :)

Svar: tack så mycket!
/ Emma

#3 / / basebollivet.blogg.se:

Åh alltid kul med bilder "på riktigt"!

Svar: jaa men eller hur!! känns mycket roligare än i ett minne i datorn :)
/ Emma

#4 / / ida|foto:

så fina bilder :)

Svar: tack så mycket!! :)
/ Emma

#5 / / Ida Nilsson:

Så roligt att få sina fina foton som riktiga kort!

Svar: ja men eller hur!! man blir så glad :)
/ Emma

#6 / / clara:

Hej! Jag har precis startat en ny blogg där jag behöver lite tips. Vad tycker du är kul att läsa om? Hur ska jag få min blogg att bli intressant tror du? :)

Svar: mycket foton tipsar jag!! :)
/ Emma