T R Ö T T.

Ingen bild, omg.

Jag är så himla trött. Skoltrött, trött i kroppen, trött i huvudet och trött i själen. 
Jag skjuter upp saker för jag har helt enkelt inte ork att ta tag i dom, "tar det efter lovet" tänker jag.. pff..
Lär ha det hängandes över mig men får helt enkelt stänga av tills skolan närmar sig och ta tag i det då.

Hur kan man ens vara såhär skoltrött? betyg som jag alltid brytt mig om innan blir "äsch skitsamma" attityd mot. 
En termin kvar, sen är det slut med läxor, prov, inlämningar, stress och ångest. Iallafall tills jag ska studera vidare, men det lär jag inte göra på 1 år eller 2, never. Jag måste få andas ut lite efter det här spektaklet som kallas gymnasiet. 

Jag önskar jag slapp alla kurser förutom filosofin, det är den jag går till skolan för nuförtiden typ haha.. Världens bästa ämne lätt och passar mig som handen i handsken. Nu ska jag sluta klaga och kolla ännu ett grey's anatomy avsnitt och sen ska jag försöka sova så jag får sova lite längre för en gångs skull. Sov gott och hoppas ni snart blir av med det sista som ska göras innan jul, kram.
Publicerat i Livet