Julafton 2013.

Och så var julen över för den här gången.. det går lika fort varje år konstigt nog.

Här kommer en liten blandad kompott ifrån min julafton, tog inte så hemskt mycket bilder men här är några iallafall!
jag, mamma, pappa och djuren fick lite morgonklappar under granen innan vi åkte till kusinera.

hos kusinera åt vi julbord, kollade kalle anka och tog det lugnt. sen åkte vi vidare mot min brors och carolinas hus.
där blev det ett berg med julklappar som delades ut och efter det blev det lite gröt och skinkmacka (vegetarisk för min del självklart, riktigt god för övrigt!). Fick så himla fina julklappar och är så nöjd. Fick bl.a. en ny kamera väska, underkläder, påslakan, glassmaskin, en glaskatt från glashyttan på öland, en målning av carolina (på min älskade kisse, finaste tavlan någonsin), himym säsong, gina tricot presentkort, en sparbössa, en receptbok och lite annat smått o gott. såå himla glad och nöjd!

Imorgon ska jag träffa Johan och ha lite julmys efter julen. Nu ska jag gå ner och kolla film med mamma & pappa.
Hoppas ni hade en fin julafton! kram
Publicerat i Livet
#1 / / Anna:

fina bilder! :)

Svar: åh tack!
/ Emma