Redo för skolstarten.. nästan.

Idag ligger jag i soffan med myssockarna på och spelar sims. Ska inte göra något alls idag förutom just det, kanske kolla någon mysig animerad film med, men annars så bor jag här idag. Jag behöver det. Bara ta det lugnt och inte göra någonting alls. 

Igår var jag och mamma på stan och handlade lite block och en almanacka b.la. till skolan. Så nu är jag redo! Eller.. Materiellt sätt iallafall, psykiskt vet jag inte. Lär ligga med ångest på måndagskväll men det är bara att bita ihop.
 
För övrigt fyller jag 18 år imorgon, känns inget vidare speciellt med just 18 tanke på att jag varken dricker, röker eller ska ta körkort förrän efter studenten. Men jag älskar födelsedagar. Älskar att vakna av sång och paket, få massa grattis, äta favoritmaten och bli sjungd för. Jag känner mig som 8 eller något som älskar födelsedagar så mycket, men kan inte rå för det, haha! Hoppas ni har en mysig torsdag, puss
Publicerat i Livet
#1 / / - Isabella Huynh:

Fin kalender :)

Svar: tack! tyckte det med :)
/ Emma

#2 / / Koffe:

»Tack snälla, ja visst äre det. Underbart på Öland! :)

#3 / / Emmy:

Så fin kalender, och så mysigt att bara sitta i myssockar och spela sims! :))) (Och skriva massa med mig hehe...)
Men as gött att du är redo matriellt redan och hoppas verkligen att du är redo psykiskt, för vet du vad? Vi kommer träffas på tisdag!!! :DDD :3 OMG! Och vi kommer klara detta sista året galant ihop (trots att vi tyvärr inte har alla lektion ihop), innan du vet ordet av det står vi där i våra vita klänningar och mössor och skriker för fulla muggar hihi. Du är bäst <3

Svar: åh tack!! rååååååsa :3 jaa verkligen!! jaaaa OMG det gör det hela mycket bättre!!!! gaaalet va jag kommer skrika med dig då du!!!!! DU är bäst!! love youuuuu <3
/ Emma

#4 / / Josefine Bjarnolf:

åh tack så mycket fina du!

Svar: <3
/ Emma

#5 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Skönt med slappardag.

Svar: ja verkligen! :) det behövs ibland!
/ Emma