Lördagsfrukost.

Godmorgon! Ja, jag åt frukost nyss, älskade helg.. finns det några bättre än att ligga kvar i sängen i timmar efter man vaknat och inte behöva gå upp? tror inte det alltså.. Igår var jag på byafest här där jag bor som sagt, det var mysigt! vann ett paraply på lotteriet, woho! jag som aldrig vinner haha. Ikväll ska jag vara med Johan, hoppas ni får en fin lördag! kram

Förresten har jag gjort om designen lite och headern är bara tillfällig. 
 
Publicerat i Ätbart
#1 / / Anonym:

ser gott ut:)

Svar: det var det :)
/ Emma

#2 / / Marie Legendre:

MUUUMS

Svar: eller huur!
/ Emma

#3 / / Amanda [SPONTAN]:

Mums vad det där såg gott ut!

Svar: det var det!! :)
/ Emma

#4 / / Sofia:

Åh så gott det såg ut att vara!!

Svar: det var det!! :)
/ Emma

#5 / / emmaoster.blogg.se:

gud så gott! :)

Svar: ja eller hur! :)
/ Emma

#6 / / frukallgren.blogg.se:

Åh vad gott med smultron!

Svar: det är det godaste!! :)
/ Emma