Den åttonde i åttonde

byxor lindex (tror jag?)
linne vero moda

Idag regnar det riktigt mycket på första gången sen väldigt länge, ganska mysigt ändå.
Igår var jag och Johan på Gyllene Tider som sagt, det var helt magiskt. lite färre människor än förra gången men lika fantastiskt ändå, vi hade tur och fick komma in bland de allra första och hade bara 3 huvuden framför mig. helt stört coolt. åh jag är så tacksam att jag har fått uppleva mitt favoritband 2 gånger denna sommar!!
 
Ikväll ska jag ha sleep over med finaste Emmy, det ska bli mysigt! Och på fredag ska jag träffa min älskade Hanna.
Jag är fullt medveten om att skolan börjar närma sig, men jag försöker tänka bort det och låtsas som den inte finns. Ha en fin dag, puss
Publicerat i Dagens
#1 / / ebba:

Vilka snygga byxor!

Svar: åh tack så mycket!
/ Emma

#2 / / Sonya Friberg:

Så snygga byxor!!

Svar: åh tack!! :)
/ Emma