2 saker


♦ Jag är intresserad av politik och längtar efter att få rösta. 
♦ Jag älskar när folk kallar mig smeknamn. 
 
Publicerat i Livet
#1 / / Jessica:

Fin bild :)

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#2 / / felicia:

Sv: detsamma (:

#3 / / aina [fotoblogg]:

Gud vilken fin blogg du har!! :D

Svar: åh tack va gullig du är! ska du säga!! :)
/ Emma

#4 / / Rob:

Nu när du är intresserad utav politik, vilket parti skulle du rösta på om du fick rösta? :)

Svar: jag har inte bestämt helt än, för nästan alla har ju något bra och något dåligt. men det lutar åt miljöpartiet iallafall :) du själv?
/ Emma

#5 / / Johanna:

Fin blogg :)

Svar: åh tack va glad jag blir!
/ Emma

#6 / / Rob:

Sv; hur kommer det sig att du inte startar ett eget parti som Pirat partiet och ta alla bra saker från alla partier? ;)

Svar: Haha, det vore något! då behöver man nog ganska mycket stöd, är nog inget man klarar av själv :) men vore kul att jobba inom politik faktiskt! vad hade du valt då? :)
/ Emma

#7 / / Josefine:

Fin bild! :)

Svar: tack!! :)
/ Emma

#8 / / Rob:

Sv; Jag hade nog valt ett eget parti såfall och startat det och fixat en massa stöd :) och såklart ta alla bra saker från andra partier :) men är inte direkt inne på politik och är ointresserad utav det ;)

Svar: okej, det hade vart riktigt häftigt faktiskt! :)
/ Emma

#9 / / Emmy:

Typ superfin bild, Emmsan, hihi. Och om du startar ett eget parti har du definitivt mitt stöd! ;)

Svar: hihi, super duktig fotograf emmsy :3 gullo där!!
/ Emma

#10 / / Silvia:

SÅ fin blogg. Kolla in på min med :D

Svar: tack!! :)
/ Emma

#11 / / Linnéa Thell Jansson:

- Åh tack så himlans mycket!
kram :)

#12 / / amalias.se - frilansfotograf:

vilken grym bild!
längtar också efter att få rösta, värkar så grymt på nåt sätt ;)
Några planer för veckan?
Lust med länkbyte eller något annat kul?
Kramis

Svar: åh tack!! :) ja eller hur :) nä börjar skolan o så annars är det lugnt! kram!
/ Emma