18 bast.

Idag fyller jag år, tjihoo! Fått fina presenter av mamma & pappa och ikväll kommer resten av familjen och min älskling hit, amazing!
Födelsedagar är bland det bästa. 
Publicerat i Livet
#1 / / Nikki's fotoblogg:

Grattiis!! :D

Sv:Tack tack! :)

#2 / / Linnea:

Super fin blogg med jätte fina bilder! Skulle verkligen uppskatta ifall du kikade in en snabbis på min blogg och kanske slängde in en kommentar ifall du har tid såklart! Kram!

www.linneanicell.blogg.se

#3 / / Johanna:

Fina bilder, grattis :)

Svar: tack, och tack!! :)
/ Emma

#4 / / amalias.se - frilansfotograf:

GRATTIS!

Svar: tack så jätte mycket! :)
/ Emma

#5 / / lovisa:

grattis i efterskott!!!!:)

sv; Nej, vi båda börjar ju tvåan i år och vi har inte gått på samma skola :( lite synd faktiskt :(

Svar: åh tack!! just det, det hade jag glömt, tur att ni håller ihop ändå! kram!
/ Emma

#6 / / FannySimonsson:

svar: åh tack så jättemycket! hoppas du fick en bra födelsedag!

Svar: det fick jag! :)
/ Emma