Söndagsmys

Sitter och äter apelsinklyftor och dricker påskmust just nu, så gott.

Mamma & pappa har varit utomlands nu i helgen så jag har bott med min syster, har vart kul haha. hon är lika störd som jag. ;-)
Igår var jag en sväng med Johan och idag har jag och systern min vart hos mormor.
Nu ska jag plugga, punkt slut. Ha en fin kväll!
Publicerat i Livet
#1 / / benedit ♥:

fina bilder!

sv; jaa det var riktigt gott! :D allt bra idag?
kram

Svar: tack så mycket!! jadå, själv? kramis
/ Emma

#2 / / Louise:

Mysigt! :)

Svar: ja!! :)
/ Emma

#3 / / FannySimonsson:

Svar: haha jag har såklart inte glömt honom! Men jag tänkte liksom att jag skulle visa upp mina vänner och han är ju så mycket mer än bara en vän för mig! Haha om du förstår, haha kan inte riktigt förklara! Haha

Svar: okej förstår :)))
/ Emma

#4 / / lovisa (foto):

sv; Haha jadu det undrar jag med... lite arg är jag minsann på att de ska åka utan mig! Nej men de skulle åka med två andra 'par', deras gamla kompisar. :)

Svar: jaha okej :):):) mysigt o va me simon hela veckan iaf! :)
/ Emma