Jag gör så att blommorna blommar

Ett par snödroppar som äntligen tittat fram i vår trädgård. Har saknat er, ni gör allt så mycket vackrare! :-)
Är hemma ifrån skolan idag och har as ont i magen. Ska försöka plugga iallafall för det behövs. 
#1 / / Emma:

Vad fina bilder! Härligt att våren har börjat komma hos dig :)

Svar: tack!! ja lite halvt iallafall :)
/ Emma

#2 / / Sara - Hold on be strong:

Fina bilder!!
Sv: åh tack så mycket och desamma :D bloglovinbyte? :)
kram

Svar: åh tack så mycket!
/ Emma

#3 / / sara:

Åh, ja nu är äntligen våren här! :)

Svar: ja, inte helt men det känns att det är påväg!!
/ Emma

#4 / / therese:

Åh vilka fina bilder! jag måste bli bättre på att ta med mig min kamera när jag ska någonstans, blir oftast mobilkameran och den är inget att heja på :P

Svar: åh tack så mycket!! jaa, det är ju mycket lättare än att släpa med sig kameran :)
/ Emma

#5 / / Ida:

Ajaj, hoppas magvärken går över!

Svar: det har den gjort nu som tur är! tack! :)
/ Emma

#6 / / julia:

vilka fina bilder!

Svar: åh tack!!
/ Emma

#7 / / Michelle Osein:

fina bilder!

Svar: tack så mycket!!
/ Emma

#8 / / johanna:

afvkjgmngbf dvzs vad fina bilder! Jättemysiga och jättepeppande :D åå jag blev glad nu! :D

Svar: åååh va söt du är!! så glad blir jag! glad att du blev glad!
/ Emma

#9 / / Julia:

vår <3 såååå härligt. Fina bilder :)

Svar: jaaa så fantastiskt! :) tack!!
/ Emma

#10 / / isola:

Vilka superfina bilder:)

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#11 / / Isabell Lundqvist:

du tar jätte fina bilder :)) bloglovinbyte? :)

Svar: åh tack så mycket! :)
/ Emma