En burk fylld av kärlek

Finns det något godare? det här består min kväll av.
Jag är fortfarande helt borta i huvudet & har ingen lust att blogga, så ni får ha det bra tills vi hörs igen. 
Publicerat i Ätbart
#1 / / EMILY ♥:

Svar: Ja, det är jättegott med påskägg & tack så jättemycket <3

#2 / / EMma :

Mmmm Nutella!
Tack så mycket :D

Svar: såå gott!
/ Emma

#3 / / Tilde:

Åh, nutella är verkligen såå gott.
Älskar när man är utomlands och man får ta paket efter paket med nutella. Kärlek på burk som jag kallar det...<3

Svar: ja eller hur!! ja jag äter också alltid det utomlands, är första gången jag köper det här hemma :)
/ Emma

#4 / / asta:

sv ; åh tack så mycket, fin blogg du har! kram xx

Svar: åh tack så mycket!! kramis
/ Emma

#5 / / Alicia F:

åh nutella!
kommer ihåg hur otroligt svårt det var att hitta detta när man var mindre! nu finns det i princip överallt, kärlek!

Svar: åh ja eller hur! så gott!!
/ Emma

#6 / / Louise:

Var läser du musiklinje? Hade varit lite kul att jämföra eftersom vi går samma årskurs :)

Svar: jag går estet musik på gislaveds gymnasium :) dudå?
/ Emma

#7 / / MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

Har inte ens smakat denna!

Svar: har du inte smakat nutella? köp, köp, köp!! :)
/ Emma

#8 / / Louise:

sv: Själv läser jag på heleneholmsgymnasiym i malmö :)

Svar: aha okej :) :)
/ Emma

#9 / / MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

RE: haha nej faktiskt inte, skulle köpa den förra veckan men när jag kollade på kalorimängden i den så åkte den rakt tillbaka till hyllan haha!

#10 / / elin:

Mums!!

Svar: verkligen!! :)
/ Emma

#11 / / Malin:

åh vad gott :)

Har du några planer för dagen idag då? :)

Svar: ja verkligen! nä kanske träffa pojkvännen sen, själv? :)
/ Emma

#12 / / isabella:

åh vad gott med nutella :)

Svar: ja eller hur!! :)
/ Emma

#13 / / Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Mums, nutella:D

Svar: såå gott!
/ Emma

#14 / / Julia:

GOOOOOOOTT!!! <3

Svar: jaaaa!! :)
/ Emma