Den tjugotredje i fjärde

tröja gina tricot
jeans gina tricot

Hej på er. Är äntligen klar med en inlämning jag är rätt rejält försenad med, men nu är den borta och det känns skönt.
Annars rullar livet på, för sakta enligt mig, jag vill ha sommarlov NU. hade dock mina "vår-byxor" på mig idag, kändes bra. 
Imorgon ska jag vara kvar hela dagen i skolan för ska sjunga på en konsert på kvällen. lamt, men hoppas det går fort.
Nu ska jag ägna mig åt mitt piano ett bra tag, har försummat det och inte orkat ta tag i det, so here we go. Ha det fint. 
Publicerat i Dagens
#1 / / Louise:

Åh, borde också plocka fram mina trasiga jeans nu.. Börjar bli varmt nog :D

Svar: jaa det är typ det! :)
/ Emma

#2 / / Mira:

Älskar byxorna!

Svar: åh tack!! det gör jag med :)
/ Emma

#3 / / Ebba Molin:

SV: Tack! Ja haha, det blev lite fel där...

#4 / / linda:

Åh fin outfit :D

Svar: åh tack! :)
/ Emma

#5 / / julia:

Så underbart fin blogg du har!

Svar: ååh va glad jag blir! tack!
/ Emma

#6 / / Tess:

Jag har ätit kött tidigare, så för mig kändes det inte så konstigt egentligen, men jag håller mig istället till att äta bra kött och varva med mycket vegetariskt. Kram

Svar: jag åt också kött innan, och skulle aldrig kunna gå tillbaka. men okej :) alla känner olika! kramis
/ Emma

#7 / / hedvigjonsson -:

fina jeans! kram

Svar: tack så mycket!! :)
/ Emma

#8 / / emilia:

svar: haha ja han fyllde 65, och mormor fyller 64 i år.(; mamma är bara 41 så dom var inte sååå unga haha(:

Svar: hihi okej :3 ganska tidigt ändå!
/ Emma

#9 / / Isabelle:

fina jeans:)

Svar: åh tack så mycket! :)
/ Emma