We can learn to love again

Har spenderat dagen hos min syster, har iallafall kommit en bra bit på historia inlämningen som ska in på onsdag. tack ♥
Ikväll ska jag läsa ut svenska boken som ska va utläst tills imån och försöka liite till på historian KANSKE. 
Denna veckan känns ganska fullspäckad och jag längtar redan till helgen! :( 

För övrigt satte jag upp min julbelysning ikväll, var tvungen att smygbörja lite för längtar så! :-)
ha det bra!
Publicerat i Livet
#1 / / Alexandra - ♥:

Fin blogg och riktigt mysiga bilder! :)

Tack!
Det typsnittet heter Learning Curve! :)

Svar: åh tack! okej! :)
/ Emma

#2 / / Sara Ekman:

mysig belysning :)

Svar: åh, tack så mycket! :) tycker jag med :)
/ Emma

#3 / / FannySimonsson:

det står mellan ekonomi och natur, men det lutar mot ekonomi! :)

#4 / / Emilia:

Åh ja jag älskar också vitt i massor :) Så fint och det passar ju verkligen till allt också! Kram

#5 / / S:

Så mysigt. Kanske också börja fixa lite julfint :)

Svar: ja eller hur! ja det känns så kul efteråt :)
/ Emma

#6 / / emelie:

Vilka fina mysljus!

Svar: tack!! visst är dom :)
/ Emma