Tell me what you want

här får ni ett bildregn från en fin valborg.
Slappade och räknade matte på dagen igår, sen kom min plutt hem till mig o hjälpte mig lite med matten.
Sen for vi iväg på moppen till Hillerstorp, träffade lite mys folk och hängde vid hamnen till 10 tiden. 
Sen begav vi oss hem o gjorde varma mackor, kollade på tv o hade det naaajs helt enkelt!
En himla bra valborg, haha kul att hillerstorp alltid ska va värst med sina fyrverkerier..
folk började klappa typ 4 gånger för alla trodde det var slut.. men neeej, typ 10 min längre varje gång ;p

Idag har jag räknat matte, hängt i solen med min kissemiss, lyssnat på musik, gosat med hästarna i hagen o ba haft de gött!
Finns inte ord hur skönt de e att vara ledig alltså!
Imorgon är det dock tillbaks till verkligheten o matteprov på det.. kort vecka iallafall!
Ha en fin kväll! :)
Publicerat i Livet