tre



Publicerat i
#1 / / Sofia:

SV: Tack! HAha, jaa det var ifs ett passande namn...

#2 / / Fanny :):

sv: åh tack !



älskar de bilder du tog med klockan för nån dag sen med !

#3 / / wilma -:

Sv; Tack snälla! :)

#4 / / ida:

sv: hihi tack så mycket! :)

#5 / / Amanda Jonsson:

Svar: tack så himla mycket!!

#6 / / Amelie:

SV ang. klänning!



Hej! Jag har en bild på när en av Nellys modeller har på sig den, men då i svart, funkar det att skicka denna? Har du någon mejl jag kan skicka detta till?

Kan annars ta en själv imorgon eller på fredag. Kan skicka båda!

#7 / / Luucy:

sv: hej kära du :D vad kul att du gillade mitt tips om de svarta klänningarna! Eftersom du efterfrågade vita spetsklänningar så har jag precis gjort ett inlägg där jag tipsar om lite olika snygga som är just vita :D kram!

#8 / / Hanna - Utanlikhet:

HIHHIIHIHHIIHIH