Both sides

Detta är den bästa föreläsningen jag hört i hela mitt liv.
Jag kollade på den för ett tag sen, men nu finns det även svensk översättning så man slipper tänka lika mycket på översättning osv.

Grejen är att han sätter ord på allt och det är så logiskt alltihop, så himla värt att se.
Jag veeet, den är 1 timme lång och du orkar kanske inte "slösa" bort ditt liv på att titta på en föreläsning du egentligen inte bryr dig om.
Men jag ber dig, vem du än är.
Att vara öppen och reflektera över det han visar och säger.

Att klicka på play och offra den timmen för hans tal.
Du kommer verkligen inte ångra dig.
Blunda inte när det blir känsligt, lyssna på vad han säger och ta in så mycket du kan.
Kom igen, våga trycka på play och möt verkligheten tillsammans med mig!
(nej det är inte bara hemska bilder utan det är ren fakta och massor med prat, och han varnar alltid innan han visar något.)

Jag blir så glad att det finns människor som honom. Som bryr sig, kämpar och verkligen förändrar.
En stor förebild helt klart.