It's never to late

igår trodde jag att båda de här filurerna hade glömt min födelsedag, för ingen av dom hörde av sig. 
sen skickade jossan ett sms & frågade vad jag gjorde (jag blev ledsen för trodde hon hade glömt min födelsedag?!) men en halvtimme senare kom dom upp i trappen och sjöng med kladdkaka och paketer. 
asså går det va sötare? blev super överraskad, åh så glad gjorde ni mig! i love you!! ♥


sen var det dags för födelsedagsmiddag & då var min bror, syster, sebbe, mamma & måmo med och åt.
maten jag hade valt var självklart taacoooos!

sen på fikat hade pappa kommit hem från jobbet men bror min hade åkt hem för han var febrig och skulle bara komma en liten stund. 
 
Fick många fina presenter, väntar dock fortfarande på den största - objektivet. som inte finns på mediamarkt än :(
Hade en jättebra födelsedag iaf från morgon till kväll!
Nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll ska jag och min älskade till chaplin och äta pizza, mysigt värre!
Publicerat i Livet
#1 / / Lisa Eriksson:

sv: åh, tack så jätte jätte mycket! vad gullig du är :D

kram!

#2 / / Utanlikhet - En blogg om känslor.:

GRATTIS IGEN, GUMMAN! :D Så himla gulliga kompisar som överraskade dig förresten!

#3 / / Carro - http://four.blogg.se/:

härliga bilder :)

#4 / / Cajsa Tapper:

Åh vilka fina vänner!! Jag skulle också viljat bli överraskad sådär :D tårtan ser inte dum ut heller!